Tiedote - Syyskokous 24.10.2020

24.10.2020

Suomen Metsästysnoutajat ry:n syyskokous pidettiin tänään 24.10.2020 klo 16.30 alkaen Orimattilassa Kallioharjun tilalla.

Kokouksessa vahvistettiin vuoden 2021 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä jäsenmaksut. Jäsenmaksut säilyvät ennallaan eli liittymismaksu on 10 eur, varsinaisen jäsenen jäsenmaksu on 15 eur ja perhejäsenen maksu 5 eur.

Yhdistyksen puheenjohtajana vuonna 2021 jatkaa Matti Rusi. Uusiksi hallituksen jäseniksi kaudelle 2021 - 2022 valittiin Marko Bergholm, Carita Lifländer ja Mika Torila. Uudelle kaudelle hallitukseen valittiin  Anu Mikkola ja Iina Rinne. Hallituksessa jatkavat kauden 2022 Pekka Lahti, Harri Lotta, Riku Pöyhönen ja Esa Schön.

Yhdistyksen varsinaiseksi toiminnantarkastajaksi valittiin Mikko Ahti ja varatoiminnantarkastajaksi Rea Suominen-Ahti.

Lämmin kiitos hallitustyön jättävät Krista Leinonen, Petri Matintalo, Roland Schenz ja Teemu Toukonen panoksestanne yhdistyksen hyväksi.